Back to the roots

December 2, 2012

Blogul meu ramane in continuare un jurnal deschis in care astern etapele din viata mea. In fiecare postare incerc sa fac un rezumat la tot ce s-a intamplat in ultima perioada si incerc prin aceste vorbe simple sa ma descopar/redescopar ca individ. Acum la sfarsitul lui 2012 realizez ca anul acesta s-a impartit in doua capitole bine definite. Primul a constituit cea mai frumoasa perioada din viata mea, iar al doilea este manjit cu incercarea de a uita primul capitol. Se pare ca nimic pe lumea asta nu e gratis…fericirea si implinirea sufleteasca trebuie decontate la un moment dat…asta e!  better luck next year, right? Cu toate acestea am simtit o evolutie in activitatile pe care le practic. Ma simt mult mai sigur atunci cand organizez sau concep un proiect nou si sunt fericit ca pot sa fiu de nadejde pentru oameni talentati ca si mine : )) Ca tot venii vorba de oameni talentati, am avut din nou placerea de a colabora cu ArinaVarga. Deloc surprinzator am observat ca noua colectie Intitulata “Missy messy roots” este foarte cool! si cand spun “cool” nu ma refer la Justin Bieber, Niki Minaj, Lil’ Wayne cool, ci la LL Cool J, Run DMC, Salt ‘n’ Pepper cool! Colectia de haine ne trimite inapoi in timp la inceputurile hip hop’ului, atunci cand pionerii stilului cantau despre altceva decat funduri pe podea , sampanie si jentile masinilor. 

 

5

1

2

3

4

Leave a Reply

