Inot in apa sarata

October 7, 2012

Am reusit sa pacalesc timpul prin tot felul de metode mai mult sau mai putin ortodoxe …desi suna paradoxal, chiar am tinut timpul in loc o vreme. Acum insa, trebuie sa constientizez ca a trecut o perioada din viata mea si a sosit momentul sa ma intreb “ce mai fac?”  E intrebarea pe care o detest cel mai mult deaoarce e ca un dus rece care ma trezeste la realitate. Realitatea este ca nu fac bine… “important este ca esti sanatos…gandeste-te ca altii nu au ce manca” spunea mama. Da, are si ea dreptatea ei… dar ce te faci cand ai sufletul bolnav? ce te faci cand nimic din jur nu iti hraneste golul din suflet? simplu…lucrezi de iti sar capacele iar in timpul liber inoti  pana inlocuiesti apa din bazin cu lacrimile tale :)  Cam atat despre infruntat dracii din viata mea. Recent am fost contactat de niste baieti foarte talentati care se ascund sub numele de rainfall. In colaborarea noastra plina de aventuri si momente frumoase am descoperit cu placere ca mai exista oameni care isi fac munca meticulos si pun pasiunea pe primul loc. Impreuna cu ei am incercat sa facem un “facelift”  la tot ce inseamna imaginea unei firme de imbracaminte. Eu am fost responsabil de poze iar ei de tot ce inseamna marketing, branding si web development. Impreuna cu ei am facut o echipa buna si sunt mandru de rezultat  http://www.cozacone.ro/ voi ce spuneti?

4 Responses to “Inot in apa sarata”

  1. Anonymous Says:

    Ej, trebuie sa le arati si revista :) Mersi pentru aprecieri Bogdan!

  2. acaju Says:

    si daca nu stii sa inoti ?! :(

  3. Inot Says:

    Super poze, super fotograf.


Leave a Reply

