Culoare

May 31, 2012

Buna dragilor! dupa principiul iorgos tace si face, va prezint fotografiile la care am muncit timp de 3 saptamani. Tinutele sunt create de Arina Varga si fac parde din colectia Knotted & Dotted – ss2012. Desi am avut piedici la sedinta foto cum ar fi de exemplu mahmureala cauzata de o petrecere casuta 128( pregatim surprize), un soare ft puternic si comentarile rautacioase ale unor trecatori medievali inzestrati cu o atitudine provinciala si cu un iz mai mult decat rural (asta ca sa nu spun ciobeni),  sunt extrem de multumit de aceste imagini deoarce au iesit exact asa cum mi le-am inchipuit inainte de-a le materializa. Dupa o analiza atenta a soarelui si intensitatii sale la ora respectiva, am ajuns la concluzia ca acest tip de lumina este cel mai apropiat de stilul meu. Umbrele dure, contrastul puternic si culorile vibrante din aceste lucrari, imi creaza senzatia ca se aseamana cu niste picturi menite sa atraga atentia  printr-un mod aproape abuziv, hranind pofta de culoare dupa o iarna mult prea lunga . Aceste tinute fabuloase mi-au oferit un motiv de creativitate si tin sa o felicit si sa-i multumesc arinei pt asta. De asemenea vreau sa o felicitit pe Monica Popmark pt machiaj si nu in ultmul rand felicitari modelului care s-a ridicat la intaltime prin modul aproape cameleonic de a se adapta cerintelor, prin frumusete, expresivitate si complexitatea felului in care a pozat (multumesc babe:* :)) ).

Leave a Reply

