Calitate nu cantitate

February 20, 2012

A trecut ceva vreme decand am lasat lirismul sa napadeasca  aceast spatiu virtual bidimensional care prin simplitatea si goliciunea lui, te implora sa-l manjesti cu cerneala tastaturii. Serios vorbind, nu regret absenta mea din ultima vreme, deoarece am gasit modalitatea de a fii lenes fara sa ma simt vinovat in spatele unei zicale, si anume “calitate nu cantitate” :)) .Deoarece Facebook’ul primeste cea mai multa atentie,  blogul devine oarecum inutil din acest punct de vedere… De ce l-am pastrat? Pentru ca ramane in continuare un jurnal deschis prin care imi analizez lucrarile si imi monitorizez evolutia. Desi nu exista o reteta pt a realiza o lucrare perfecta, exista totusi cateva “ingrediente” .Unul ft important alaturi de sare si piper este modelul. Imaginile de mai jos imi confirma din nou importanta de a lucra cu o persoana expresiva si ca aportul fotografului este in egala masura cu cel al modelului. (aceste relatari sunt observatii pur obiective neavand scopul de a flata pe cineva anume) :))

Wild Child

Sweet cherry pie

Leave a Reply

