Mani is back!

October 10, 2011

Eram doar un pusti cand cei de la  Tonic aveau succes formidabil in toata tara. La vremea respectiva erau si ei niste copii trasniti din peisajul dance, care se deosebeau  prin imagine si muzica de tot ce se afla pe piata muzicala romaneasca. Desi trupa era formata din trei persoanje interesante, Mani era cea care iesea in evidenta,  avea acel ceva,  acel x-factor care face un cantaret sa fie grozav. Tin minte ca ii urmaream la tv si ma mandream ca o trupa din Arad este la acelasi nivel cu cele din Bucuresti. Au trecut vreo 10 ani de atunci, poate chiar mai multi … insa Mani revine cu un proiect solo. Acum cateva luni am cunoscut-o personal, mi-a povestit despre relansarea ei si a vrut ca eu sa fiu responsabil de imagine. Am acceptat cu mult entuziasm deoare am apreciat-o mereu ca artist si am incredere in proiectul ei muzical care va fi lansat in scurt timp. Momentan lucram la o alta serie de poze pe care le voi posta in viitorul apropiat.

Mani

Sweet taste of success

L.g.b.t.

step into stage lights

Guitar hero

menly men

the fight has just begun

Never back down

Mani logo

Pentru a vizualiza poze mai vechi click “older entries”

Leave a Reply

