femeia

May 18, 2011

Ahhh femeeeia !!! interesanta faptura, nu-i asa? :)) Noi barbatii spunem mereu ca incercam sa intelegem aceste fiinte venite de pe Venus. Eu cred ca ele au fost dintotdeauna de pe aceasta  planeta iar noi barbatii, am decis sa le lasam in urma ptr a pleca inspre niste expeditii  fantastice. Am ajuns pe fundul oceanului , am escaladat cele mai inalte varfuri ale muntilor dar asta nu a fost indeajuns… am atins si stelele. Dupa un timp,  ne-am intors acasa… pierduti si salbatici. In acele momente femeia a fost cea care ne-a redat un sens si ne-a facut sa ne simtim la locul nostru. Ele au pastrat latura umana a omenirii in timp ce noi purtam razboaie distrugand tot in calea noastra.  Pe scurt, am incercat sa ajungem la stele cand defapt, stelele se aflau printre noi. De pe acel varf de munte, dedic aceste ganduri si aceste poze tuturor femeilor…chiar si fostelor :)) 

 

  

Gipsy queen


Queen of sorrow


African queen

4 Responses to “femeia”

  1. Moraru Alexandru Says:

    Bun bun, update in sfarsit.

  2. Omnia Says:

    Ce scrie pe soldul gipsy-queen-ei?

  3. mao Says:

    Frumos..


Leave a Reply

