Comercial cu un strop de arta

January 31, 2011

Pozele postate imi aduc aminte de o vorba ” Da-i unui om un peste si il hranesti ptr o zi; invata-l sa pescuiasca si il hranesti ptr toata viata” Pentru prima oara am fost nevoit sa pozez altceva decat oameni…am fost angajat sa pozez mancare si lansete…fotografia de mancare si de produs nu e categoria in care ma incadrez…dar cu toate astea m-am straduit mult sa aduc acel strop artistic pe care incerc sa-l induc in toate lucrarile. pozele reprezinta mancarea de la Curigo care recunosc ca imi place ft mult (Recomand aripioarele cu sos garlic) iar lansetele ii apartin lui Andrei Sava care este unul din cei mai buni pescari din tara…


Pentru a vizualiza poze mai vechi click “older entries”

3 Responses to “Comercial cu un strop de arta”

  1. Adrian Says:

    Foarte misto!

  2. sava andrei Says:

    Ai uitat sa completezi… Si cel mai talentat rodbuilder(=cel ce face lansetele).

  3. Monica Says:

    Foarte reusite, mancarea arata foarte bine ai reusit sa o pui in niste lumini perfecte :)


Leave a Reply

