Rabdarea este o virtute

September 26, 2010

Astazi fiind duminica nu am gasit nimic mai bun de facut decat sa mi uploadez pe blog pozele care sunt expuse si pe facebook… gest aparent inutil. Consider ca acest spatiu, aceasta arhiva, ma ajuta sa urmaresc evolutia mea si un eventual progres. Despre poze pot sa spun ca au necesitat multa rabdare din partea mea, rabadare de care nu am dat dovada pana acum cativa ani, dimpotriva… cred ca am fost cel mai nerabdator om. Concluzia, calitatile pe care le dezvoltam de-a lungul anilor se datoreaza in mare parte acestui fenomen numit dragoste. Indiferent ca e dragoste fata de o persoana sau ptr arta, acest sentiment lipsit de logica care ne face adesea sa ne simtim complexati si bolnavi, ne motiveaza sa devenim mai buni, capabili de calitati pe care nu credeam ca le posedam.


The secret of laying


The man with the plan


Who am i?


past, present…jewelry forever
campain for Gold fashion
thx to alica and the crew:)

Pentru a vizualiza poze mai vechi click “older entries”

2 Responses to “Rabdarea este o virtute”

  1. karyn Says:

    ft tari pozele…!!!!

  2. adrian Says:

    si nerabdarea de a crea poate fi
    o virtute
    foarte frumoase realizari


Leave a Reply

