Ani de liceu

June 12, 2010

Daca in update ul precedent va saluta “Iorgos tenie”  acum va saluta “Iorgos albinuta”…da! am folosit majuscule cand mi-am scris numele ptr ca am inceput sa ma respect  din nou…se aproprie vacanta iar asta nu poate insemna decat un sigur lucru, timp liber, implicit mai mult timp ptr a face si altceva inafara de a sta pe facebook (oare cati ne-am simtit acum?) bun…pozele reprezinta o tanara absolventa de liceu pe nume paula si sunt ptr albmul de sf de liceu…la cererea ei am evadat din studio ptr a evita pozele tipice de la enigma in care apar tot felul de fundaluri dubioase reprezentad masini luxoase ,uragane si vortexuri care mai de care si am facut o plimbare prin natura unde am gasit niste locuri interesante pe o distanta de un km. in caz ca sunt dubi , in ultima poza apare un baiat. Iorgos va saluta BZzZZz :))


Wind


Freedom


Dreaming


Rhythm


Music


Pentru a vizualiza poze mai vechi click “older entries”

5 Responses to “Ani de liceu”

  1. Andrei Says:

    Hey :) sunt foarte tari pozele, m-am uitat peste tot blog si am observat ca le ai cu fotografiatu’ :). Super tare, sa nu te opresti niciodata :)) nici daca toti oamenii de pe Glob ti-ar zice sa o faci!

  2. Arina Says:

    “masini luxoase ,uragane si vortexuri” serios???:)))) foarte tare:))))))))))))) Cine nu ar vrea asa ceva?!?! :))))))))
    Nice pics!

  3. Guetta Says:

    multi fotografi nu fac poze in studio, pentru ca nu au studio . acum amjoritate fotografilor fac poze in natura 99% din pozele celr dea 12 a de acuam sunt in natura wow :) foarte tare au o imagiantie foarte bogata fotografi wow:)

  4. Cristina Says:

    Felicitari!!!
    Esti un tip foarte talentat, din pacate asa sta treaba cu albumele de sf. de liceu..tot felul de kitch-uri…pozele facute de tine chiar reprezinta o inovatie si un exemplu de urmat pt cei care vor albume originale:)
    Bafta!!

  5. bogdan Says:

    felicitari pentru ceea ce faci! ar trebui sa colaboram.


Leave a Reply

