Am fost si eu student

February 21, 2010

Sunt perioade din viata mea pe care nu mi le amintesc aproape deloc si simt ca anii au trecut prea repede. Amintirile legate de liceu si de facultate sunt in ceata (alcoolul si alte indeletniciri studentesti nu au legatura cu lipsa de memorie) :). Sunt aproape 10 ani din viata mea care mi-au fost rapiti si tot ce mi-a ramas sunt niste franturi, niste desene sterse si mototolite aruncate in balcon care sa-mi amiteasca putin din tot ce a fost. A fost nevoie de o persoana cu un creier mai “zbarcit” decat al meu (cu cat e mai zbarcit un creier cu atat e mai eficient) sa ma faca sa apreciez munca din trecut. Majoritatea lucrarilor sunt studii facute in perioada facultatii si au un rol disciplinar punandu-se accentul pe figurativ. Aceste lucrari fac parte din inceputul unui drum care formeaza un limbaj plastic necesar pentru a dialoga in artele vizuale fie ca e figurativ sau abstract. Viitorul sper sa ma gasesca mai harnic si stiu ca orice s-ar intampla el ma va gasi aici, in “atelier”


Autoportret, carbune


Autoportret, carbune


Autoportret, carbune


Autoportret, creion


Autoportret, creion


Portret, carbune


Noapte alba, culori industiale pe zid


Construiesc, carbune


Departe de oras, carbune


Autoportret, ulei pe carton


Autoportret, ulei pe carton


Cocosul, ulei pe panza (reproducere)


Jean Leon-Asta di schiavi, ulei pe panza (reproducere)


Giorgione-Lezzione di canto, ulei pe panza (reproducere)


Flori, ulei pe panza (reproducere)


Jean louie Le Febre-Maria Madalena, ulei pe panza (reproducere)




Crochiu, carbune


Peisaj, ulei pe carton


Peisaj, ulei pe carton


Natura statica, ulei pe carton


Pentru a vizualiza poze mai vechi click “older entries”


11 Responses to “Am fost si eu student”

  1. Octavian Says:

    Esti meserias!! :)

  2. kun Says:

    you are a talented young man bogdanie. well, at least talented :D

  3. Gabitza GTI Says:

    wow. Foarte talentat!

  4. Andi Popescu Says:

    Foarte tare, Iorgovane, nu ti-ar strica sa mai si pictezi din cand in cand. :)

  5. Rai' Says:

    impressive! much !

  6. sim Says:

    esti foarte talentat, ar trebui sa continui…chiar nu ma asteptam… :) felicitari si bafta in continuare.

  7. no name Says:

    Si acum ce mai pictezi?:)

  8. Irina Says:

    Jean louie Le Febre-Maria Madalena.. e geniala:| felicitari!

  9. DARi0` Says:

    Talentat! Viziune buna, stil fain. Picteaza in continuare! E mult mai apreciata pictura decat fotografia.

    Ulei pe panza ceva?


Leave a Reply

