Searching for Something

January 29, 2010

Azi noapte pe la 3 si ceva ,impreuna cu prietenii mei am dat lovitura la mac donalds, fiecare dintre noi devorand cate doua meniuri. Dupa ce m-am trezit infestat de e’uri am incercat sa-mi adun gandurile ptr a concepe o mica poveste ptr seria noua de poze. Nici o sansa,nu pot sa scriu nimic despre nimic. Astazi ma declar tarfa lui Ronald Mcdonald gata oricand sa-i satisfac o fantezie sexuala in schimbul unei doze de big mac. Incerc sa scap de Ronald ,imi adun gandurile doar putin cat sa am o revelatie si  constientizez ca  sunt un  fel de “renascentist”  deoarece folosesc  in lucrari omul ca subiect cu tot ce e bun si rau legat de el. Consider omul sursa infinita de inspiratie si ma bucur de comportamentul sau stupid uneori, chiar si de faptele facute azi noapte la 3 si ceva:)


The matador without the bull


The blind drummer


Where are you?


Blood is pumping


Friends


Pentru a vizualiza poze mai vechi click ”older entries

2 Responses to “Searching for Something”

  1. Anonymous Says:

    foarte faine pozele bogdan..
    bravo

  2. Si mai anonim Says:

    Ce imaginatie…bravo ^..^


Leave a Reply

