Monkey the cat

January 21, 2010

Dupa multe discutii si certuri, dupa ce mi-am tinut  respiratia doar ca sa obtin ce vreau,  intr-un final, am convins-o pe mama  sa ne luam pisica:)).  Sunt fericit si implinit ptr ca am gasit un pui  de doua luni, rasa europeana(maidaneza) :)) Numele ei este Monkey si are un caracter gen  “asistent personal” adica ma insoteste in orice activitate(da,chiar si atunci cand merg la toaleta). Animalele sunt ft greu de fotografiat ,tocmai din acest motiv  am stresat pisica cu multe incercari pana am reusit sa o surprind in diferite  etape ale varstei  si in diferite activitati…


Luptatoare de la varsta de 2 luni


first mug shot (got milk?)


Pozand ptr  “eroi galactici”


Boul si ghiocelul


Eroi galactici


Strange habits


Pentru a vizualiza poze mai vechi click “older entries

4 Responses to “Monkey the cat”

  1. Mitza Says:

    Dragut ca merge fain blogul tau pe telefon. :D

  2. Andutza Says:

    Superpisi :D:D

  3. kitty Says:

    e o pisicitsa superba:X sa-ti traiasca:* si eu vreau demult asa ceva dar nu ma inteleg deloc deloc cu ai mei deoarece locuiesc la bloc si ei considera ca unui astfel de animaluts ii trebuie spatiu. oricum, esti un fericit! bucura-te din plin de bucuria de a va avea unul pe celalat! va pupic pe botic pe aman2:*:*

  4. alina Says:

    nu’mi spune ca’si face nevoile in chiuveta din baie


Leave a Reply

