It’s just smoke and mirrors…

December 13, 2009

Am vrut sa filozofez despre influenta pe care au avut-o filmele si videoclipurile asupra modului de a-mi organiza lucrarile dar am realizat ca randurile scrise “inabuseau” pozele. Rolul meu ramane in continuare  acela de a povestii prin intermediul imaginii,tocmai din acest motiv mi-am cenzurat “florin piersicul” din mine si am scurtat aceasta intortocheata prezentare :). In urma unor discutii am realizat  ca  modul de exprimare a fiecarui om este influentat de imprejurimile copilariei  si de experienta de viata. Tocmai ptr ca am urmarit filmele de mic copil si am fost fascinat de fiecare secventa, am incercat sa aduc imaginea de film in aceste poze. Caraceristic imaginilor cinematice sunt cadrele intunecate care adauga un strop de mister…din acest motiv am folosit roletele si subiectul in contre jour (impotriva luminii).Acestea fiind spuse, de dragul de a fi la moda si normal, ma adaptez la prezent asa cum este el superficial si lipsit de continut si astept acea schimbare care ne va face pe toti mai receptivi la adevaratele valori.


Regret


Asteptarea acelui moment


Fumatorul din x files


Mic dejun


Te voi cauta mereu in cearceafurile altor femei

Pentru a vizualiza poze mai vechi click “older entries

6 Responses to “It’s just smoke and mirrors…”

  1. Anonymous Says:

    En quoi consiste la photogénie? c’est la faculté de produire des photos qui vont plus loin que l’objet réel…

  2. Laura Says:

    En quoi consiste la photogénie? c’est la faculté de produire des photos qui vont plus loin que l’objet réel…

  3. Baby Robe Says:

    Vreau sa recunosc ca ti’am tot urmarit profilul hi5, singurul motiv fiind fotografiile care mi se par interesante. Fiind insumi pasionata (mai mult sau mai putin) de fotografie si avand mici cunostinte in domeniu, nu pot sa te laud pentru stiu eu ce mari idei si tehnici folosite, dar cu siguranta pot sa iti spun bravo! pentru felul in care manipulezi poze aparent nu foarte stralucite (aparat de 3.2mp) facand din ele…fotografii :)

  4. Anonymous Says:

    Mortale….de atmosfera….fain!

  5. Anonymous Says:

    Acea schimbare…de multe ori depinde de tine sa aiba loc.Imi pare rau ca nu vezi unele lucruri care se intampla, in jurul tau…

  6. I call it art Says:

    ,,Te voi cauta mereu in cearsafurile altor femei” …Nu e chiar atat de rau daca un barbat din 100 spune acest lucru,si nu-l spune oricum,ci cu tigara in gura :) Nu-ti mai laud munca,ti-am laudat-o deja,iti apreciez doar stilul prin care faci un om sa vada pura realitate…sau macar sa o inteleaga. Don’t stop,keep it alive:)


Leave a Reply

