Mi-am cumparat primul aparat de fotografiat…

October 28, 2009

Dupa pozele facute cu aparatul imprumutat de la butuc (canon powershot 3.2 megapixel) cu alte cuvinte “cotezul zburator”  si dupa ce am facut un imprumut bancar pe care si acum dupa aproape 2 ani il platesc, mi-am cumparat un canon d400.  Primele impresii despre acest aparat au fost destul de bune…eram foarte entuziasmat pentru ca scria pe aparat “dslr”. Apoi a urmat o perioda de framantare si frustrare deoarece mi se parea greu de ajustat expunerea si toate functiile. Oricum, incepeam sa duc dorul cotetzului zburator, care se folosea foarte usor, apasai un singur buton (idiot mode)  si bam! aveai poza.Bun! destul cu detalile tehnice care sunt sigur ca nu va intereseaza.Pozele expuse sunt oarecum mai bune din punct de vedere al calitatii imaginii insa nu sunt convins ca ideile sunt mai stralucite decat primele poze. Concluzia ? scopul scuza mijloacele, adica firma si calitatea unui aparat nu conteaza atat de mult cat rezultatul si impactul obtinut…


Cry me a river


Rezolva-mi problemele(autoportret)


Future suit(autoportret)



Nemernica(autoportret)


Mitza


Vanzatorul de covoare


My friend Alex


Pentru a vizualiza poze mai vechi click “older entries”

2 Responses to “Mi-am cumparat primul aparat de fotografiat…”

  1. Andi Popescu Says:

    E 400D… D-ul se pune in fata la Nikon mah! :P
    In penultima poza nu vreau sa stiu cu ce ai apasat pe buton… :))

  2. Natalie Says:

    Comenteza-ti toate pozele in engleza pt ca blogul e .com si nu .ro si oricum ai inceput in engleza,asa ca..:)


Leave a Reply

