What is fashion?

October 22, 2009




Un inceput timid…

pentru inceput vreau sa mentionez ca blogul este in lucru, deci designul lasa putin de dorit .

Activitatea mea de artist plastic, pictor mai exact…m-a purtat pe mai multe drumuri…acum 2 ani am facut o mica cotitura si am ajus pe “drumul “fotografiei. Nu stiu unde ma va purta acest drum,  sincer sa fiu  nu prea imi pasa atata timp cat fac din pasiune si nu ma mint pe mine insumi.  Consider ca arta fotografica este un gen artistic care este  oarecum inrudit cu pictura deci nu imi este atat de straina, adica au la baza aceleasi principii: compozitie, culoare si lumina. Primele fotografii postate sunt primele realizate si  oarecum au aspectul de “schita” …sunt niste experimente si in acelasi timp o provocare ptr ca am avut un singur model (eu)…din acest motiv a trebuit sa-mi fac singur pozele recurgand la tot felul de idei trasnite pentru a declansa aparatul si a trebuit sa imi atribui cate o idee la fiecare poza. Chiar daca fotografiile din punct de vedere al realizarii nu sunt cum mi-as fi  dorit…sper ca in timp , voi progresa cu ajutorul unor scule mai bune si a experientei dobandite.

P.s. aceste poze au fost realizate cu un  cotez de aparat canon powershot 3.2 megapixel ,  oricum,  multumiri lui butuc ptr ca mi l-a imprumutat :)


Ce inseamna moda?(autoportret)


Aceasta poza  este dedicata tatalui meu(autoportret)


I’m late, got to go(autoportret)


Obiceiurile vechi nu mor niciodata(autoportret)


Play a game(autoportret)


Friends


Arta sau matematica?(autoportret)


Camera mea(autoportret)


7 Responses to “What is fashion?”

  1. luchezze Says:

    Dude, incearca sa postezi pozele pe http://www.fwaphoto.com/, prima ii geniala si parca mai aveai una cu un cube pe “haifaiv” :)! Bafta.

  2. Andra B. Says:

    Deosebit, ieşit din comun.

    Felicitări, toată stima …

    Keep shooting ;)…Este nevoie de oameni ca tine.

  3. Tberiu Says:

    acum ori niciodata bogdan scrie ne

  4. Ludmila-Jeny Says:

    Cred ca daca alegem partea creativa din moda si daca aceasta ne ajuta sa ne armonizam cu noi insine si cu cei din jur,atunci moda nu mai pare atit de absurda si frivola.

  5. Ludmila-Jeny Says:

    De altfel.fotografiile tale sint interesante.

  6. Katherine Says:

    Faci niste lucrari absolut exceptionale.Absolute, desavarsite.Absolut!

  7. Irina Says:

    Lucrarile tale sunt geniale!Felicitari!


Leave a Reply

